Pazar, Ağustos 29, 2010

fazıl say...

beşNbirK'da cüneytle bir röportajını izledim. o kadar net açıklamalarla cevaplıyordu soruları, ona gelen eleştirileri... yer yer iltifat yer yer aşağılama sözleri. ve onu eleştirdi cüneyt, sen dedi küfür edip aşağılıyorsun insanları...! ama cüneyt arkadaş konuşma sanatı diye bir şey varsa bu sanatın içinde küfürde aşağılamada bence yer alır. kendi içinde yoğurur insan ve dil söyler. burda bence eksik ya da yanlış yoktur.

geçen süreç içinde gerçek o ki, insanlar anlamıyordu açıklamalarını. sayın say, fazıl say, fazıl arkadaş; çok açık ve net sistemi eleştiriyordu. ve herkes ilk onbirini sahaya sürmüş sürekli bastırıyor sanki fazıl arkadaşı silmek süpürmek istermişcesine sağdan soldan bastırıyorlardı? ve sayın say'da sordu ben eğitim derken nerdelerdi? şimdi iş insanları sürekli arabesk dinlemeye itip onlardan nemalanma konularına gelince mi böyle oldu? nazım hikmet vatan hainliğine hala mı devam ediyor!(aklıma direk bu geldi programı izlerken!)

varın seyreyleyelim alemi derim. eleştiren arkadaşlar şimdi size güzel bir link veriyorum oturup bir inceleyiverin bir zahmet. bu link sayın fazıl say'ın takvimini gösteriyor. fazıl say'ın takvimi
vatanı sevenlere, onlara göre vatanı sevmediğini düşünedüklerini de bu vatandan kovmak isteyenlere direk girsin...!
neyse ağzı olan konuşur mu bilinmez ama ben sayın say'ın düşüncelerini %1500 destekliyorum ve sonsuz teşekkürü borç biliyorum... saygılar sayın say...
varıp seyreyleyim sayın say'ı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

deneye hayır!

deneye hayır!